Wednesday, July 28, 2010

The Beauty of Green

Semalam saya dapat order last minute, buatkan gift choc utk hantaran..Deliver hari ni. So saya ada 24jam (tolak 6jam tido, 8 jam keje, 5 jam lain-lain) utk cari barang, buat choc n deco. Alhamdulillah, saya dpt juga siapkan. Tempahan ni daripada my old fren masa study dulu, cik Nadiah. tp dia ckp hantaran ni bukan utk dia, but for her uncle.. okay, Nadiah..nnt hantaran ko biar aku buat juga ya? Thanks Nadiah!

Tema hantaran warna hijau. Some says green is the least favorite color. But I say, who said that? Hijau sebenarnya sgt sedap mata memandang, tp kena pandai-pandai la menggayakan nya. So, let me show u the beauty of green. Lets cekidaut!




2 comments:

JulaJuliet said...

ok..anda diterima untuk bekerja dgn saya sebagai pembuat cokelat..tq!

homemade by luna said...

ah~ terima kasih kerana mempercayai ku! :D