Monday, May 17, 2010

Happy Birthday the Eldest Puaka!

Oh..jgn salah sangka. Bukan nk bg gift choc kt sesuatu yg di alam angker okay. The Eldest Puaka ialah kaklong saya. Muahahaha! 17 May adalah hari jadi dia. Jadi saya buatkan dia gift choc mewakili Puakarians yg lain. *haaa, hambek kau. Makan la choc puas2* Kak Ngah saya pun hari jadi 17 May juga. Angah, nnt aku buat utk kau juga ya.

The Eldest Puaka: Erma Nuriati. Ini layer bawah. Choc ialah half sfera. Dalamnya ialah badam hancur.

Layer atas: 2bijik mesmerize plain. Tulis “Happy Birthday Along” dan “From,Lot 600 Puakarians”.

Ni bekasnye.. tetiba saya nmpk mcm kek fondant pula. Ada nama “Erma” kat situ. Rasa seperti sesi mengobses kpd Erma. Bulihla wat group kami peminat Erma Nuriati pula lepas ni.

Jadi, Happy Birthday to Along and Angah. Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki selalu. From, Lot 600 Puakarians.

1 comment:

erma said...

comelkan?? especially urup E tuu..love it..n the combination of color. tq sista!