Sunday, December 5, 2010

sumthing "ceria" utk puan isteri

Saya dapat tempahan ni daripada encik Mus. dia minta sy buatkan choc mix shape and mix filling utk birthday si isteri. Utk deco pula, dia request utk saya buatkan something ceria. Bila si isteri dpt choc gift ni, dia rasa ceria. Bagi saya, kalo nk bagi kt partner ni, ceria-ceria pun. mesti ada unsur romantik kan? hihi. jd sy cadangkan kpd encik Mus utk gunakan love shape box. Thanks encik Mus!

So, bila encik Mus ckp tentang ceria.. saya terus terpikirkan partner deco saya, nurul mo craft. oh..her paper quilling always make me ceria. so sy decide utk bagi assignment ni kat dia. hihi. so, paper quilling and deco di atas box ni adalah hasil drpd puan nurul. nurul, sorry ya. saya sedikit cerewet minta u buat mcm ni mcm itu. haha! So, lets cekidaut!




No comments: