Friday, October 1, 2010

Buat Ibu & Ibu Mertua Mu.Pasti suka!

Masa sempena raya yg lalu, mak saya request saya buatkan chocolate untuk dihidangkan kepada tetamu. So saya fikirkan tempat nk letak choc tu sbb yelah kita bukan hidang skali terus kan..mesti nak amik choc tu berulang-ulang kali.. Kalau sy guna bekas plastic yg biasa sy letak loose choc tu..mau smp 3 syawal dia dah tak rupa bekas..

Jadi, daripada gunakan bekas plastik, saya gantikan dgn tempat simpan makanan bertingkat jenama Tupperware. Dah la colorful, cantik pulak tu. Pastu saya terpikir, kalo bagi buat hadiah untuk kaum ibu or kepada cik-cik dan encik-encik yang sedang planning untuk mengambil hati mertua/bakal mertua..tupperware bertingkat berisi choc adalah yg terbaek! pasti senyummm lebar mereka.. hihi.. jom tengok rupanya!




Kamu berminat?? Here's the details:

Bekas Bertingkat: Brand Tupperware
Jenis choc: Milk choc (kamu juga boleh pilih nak dark/white/mix)
Filling choc: Mix filling (boleh pilih)
Shape choc: Mix shape (boleh pilih)
Quantity: 160pcs choc (40pcs/layer)
Price: RM175.00 nett

No comments: