Thursday, October 14, 2010

multipurpose silinder

Halo halo! ini entry utk memperkenalkan bekas berbentuk silinder.. hehe.. tangan saya gatal nak mendeco. tp dah tatao nk deco apa.. hantaran2 bulan 11 saya dah siapkan deconye. nnt saya upload k? kena tggu smp ms delivery dulu.baru leh upload. kalo tak, tak surprise la kpd yg mengordernya..

Sambil borak2 gosip2 dgn mak, tgn saya ni nak kena buat sesuatu.. so, saya amik bekas silinder saya (dlm tu letak gunting, gam, pen, pencil etc.) utk dideco menggunakan baki2 brg deco yg ada..Ribbon maroon tu sbenanye sy buat utk hantaran Oct#2, tp sy rasa sy xjd letak kt situ sbb kalo overload cam xcantik pula.. lalu sy guna ribbon tu utk hias bekas multipurpose sy..



Okay, bekas ni bukan saje boleh letak brg2 tu, tp boleh letak choc tau! kalo ada customer yg berkenan nk guna bekas berbentuk silinder ni. saya takde mslh.. cuma sy akan suggest, kalo nk letak choc, kena letak wrapped choc.. silinder box+choc ni sgt2 sesuai utk dibuat hadiah harijadi, hadiah tahniah, hadiah goodbye etc.. penerima yg menerima gift ni boleh buat sebagai tmpt letak barang2 alat tulis, kumpul syiling/tabung, hiasan etc.. hihi.. so, sape2 yg minat nk order choc and guna bekas silinder ni..just let me know k? sy suuukaa sgt nk hias utk kamu! tenkiu!!

2 comments:

kEruL said...

wei amy, besar mane silinder nie? bapa ko jual?

Unknown said...

Assalam. Nak tanya, mana ya nak beli bekas silinder tu? Ke awak ade jual?😊