Friday, October 1, 2010

Our Dear HBL's Chocolate Lovers. (Announcement)

Kami, Miramy dan Hafifi ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada customer-customer yang telah menempah choc dari awal kemunculan kami (wah,mcm release album baru) sehinggalah sekarang..dan jgn serik untuk tempah lagi yek!! thank you! thank you! thank you! thank you! thank you!

Dengan rasa berat hati, kami ingin memaklumkan bahawa chef choc HomemadeByLuna, Miramy akan memindahkan diri (puu~)dari KL ke JB (pasir gudang) atas tuntutan kerja dan family planning (hoho!)mulai pertengahan October 2010 nnt. Oleh itu, saya akan mengangkut barang-barang dan kerja-kerja pembuatan choc akan dilakukan di sana..

Jangan risau bagi yg telah menempah terlebih awal! Kami tetap akan buat yang terbaik utk anda dan delivery akan sampai dlm ms yang telah dipersetujui. Jgn risau tentang delivery cost (since kami dah far away from Klang Valley), there will be no extra cost for u.. Cuma kami akan arrange schedule semula ttg delivery tersebut. Will keep in touch k?

Walaupun kami sudah berada di PGU, tak bermakna anda yg di KL atau tempat lain tak boleh order. Boleh! kami berbesar hati utk menerima tempahan anda. Cuma, choc delivery di sekitar Klang Valley tidak dilakukan weekdays. (Again, we wont deliver by post). Kami akan pulang ke KL utk delivery twice/once a month bergantung kepada tempahan. :) Jgn segan utk bertanya di official email okay?

Dan sukacitanya kami utk memaklumkan bahawa kami sudah bersedia untuk melebarkan sayap HBL ke selatan tanah air! Kepada orang2 PGU,JB dan seangkatan dgnnya.. HBL kini ditempat anda! Selamat menempah ya! (^_-)

WE DONT WANT TO SAY "GOODBYE KL", COZ WE BELIEVE HBL'S CHOCOLATE LOVERS IN KLANG VALLEY WILL KEEP SUPPORTING US.

WE WANT TO SAY "WELCOME JB", TRY US AND U WILL LOVE IT!

Warm Regards,
Miramy Adnan & Hafifi Damanhuri

2 comments:

Anonymous said...

uwaaa..sob sob..

tapi aku akan sokong jua dengan product cokulat yang baru..heee
apa pun rezeki ada di mana2..aminn

~mahir~

Anonymous said...

sedihnyer...huhuhu....

nway...gud luck di JB plak k...kitorang yang kat KL ni xkan luper kat chocolate ko...hohoho...

~airenz~