Wednesday, October 13, 2010

Hantaran Oct #2 - Maroon

Tempahan hantaran choc ni daripada Pn.Hashimah.. Sebenarnya dia minta saya buatkan hantaran sama mcm my previous post, Red and Black.. sy berbesar hati bila pn.shima nak design same (maknenya dia berkenan!), bila dia dah confirmed..saya cpt2 pg ke kedai supplier deco nk cari brg deco yg sama tapi biasalah.. sgt2 lucky kalo sy dpt cari 100% yg sama.. sbbnya, brg2 deco ni dia ikut stok.. cthnya, nk ribbon yg same.. tp bila pg kt kedai tu..tade dah.. tokey kedai kata dia xamik stok ribbon tu lagi..

Bila dah terjadi perkara yg mcm ni.. saya akan beri 2pilihan kpd customer:
a) Boleh saya buat design lain, tp masih kekalkan warna tema yg diminta?
b) Saya pulangkan semula deposit yang telah dibayar (of cos sy akan inform at least a week before delivery date so that customer boleh cari yg lain)

Pn.shima memilih untuk saya designkan yang lain. Thanks Pn.shima kerana mempercayai saya..harap beliau berpuas hati (^_-)


No comments: