Wednesday, April 21, 2010

Broken Promises

Entry kali ni Miramy buatkan 1 gift choc khas utk kawan lama. Kami berkawan sejak darjah 2 lagi. She is my bestfriend kat kampong (oh~ my hometown is kampung Mambau, Seremban). Gift choc ni adalah hadiah dr saya bersempena dgn harijadi dia yang ke suku abad n sempena pertunangan dia (Dia order hantaran choc kat saya. Nnt saya post di sini ya!). Hadiah ni dibuat istimewa utk kamu cik Aiza.



Ucapan khas selamat bertunang dr saya utk dia ialah:

"Oi Aiza! Selamba kau tipu. Mungkir janji plak tu. Kata taknak tunang dulu drpd aku. puu~" *efek daun-daun kering berguguran*

Jadi saya berharap, dia dan pasangan akan berbahagia hingga ke jinjang pelamin dan hidup bersama yg tercinta hingga ke akhir hayat. Congratulations my dear bestfriend !

No comments: