Friday, April 9, 2010

shoppingan for choc's projects

Esok saya akan keluar mencari bahan-bahan untuk homemade choc saya. List sume dah setel.Tinggal nak pergi cari dan keluarkan duit (T_T) Skg rasa excited sampai tak bleh tido sbb ni 1st time nak beli barang2 sendiri..Choc sebelum ni hasil drpd kelas masak choc n cikgu punye peralatan.. So skg, saya perlu alatan buat coklat sendiri.

Hopefully peralatan dan mold yg comel-comel and segala yg telah dilistkan dpt dijumpai esok.

Saya akan upload 2nd Step Batch soon. So,kamu tunggu ya!

4 comments:

nasya naim said...

::Mira cpt2 buat entry baru hasil shopping bahan coklat kamu k..::

homemade by luna said...

baik! esok aku mau buat tema ada purple pink & putih.. supaya dpt tarik ko order.. haha!

Syida shedot said...

amy, kalo aku komen byk2,t bole dapat diskaun byk2 x? *mata terkelip2 bajet seksi*

homemade by luna said...

erm boleh..dgn syarat ko order 100biji ke atas..ahahha!